понеделник, 21 декември 2015 г.

Sephora - outrageous curl mascara - очна спирала

От няколко месеца насам, Sephora излезе на пазара с един нов продукт, очната спирала
Оutrageous curl mascara. 

За момента в web пространството това една от най- дискутираните спирали.
Както винаги има хора лудо влюбени и тези кото я ненавиждат.
Както всеки нормален човек и аз се спънах в мощната маркетинг пропаганда и нямаше как да подмината този нов продукт, използвам я от 3 седмици и се чувствам готова да си дам мнението.

Когато избирам една спирала, не търся натурален ефект, когато си слагам спирала искам определени качества и резултати.
Ще ви изложа няколко снимки  след което ще се опитам  да дам накратко моето безусловно мнение.
Мммда безусловно, защото продукта е закупен с мои средства, не съм обвързана с марката и съм напълно свободна да изкажа кавото и да било мнение. :D


без спирала
Както сами можете да забележите, миглите са нормални, средно дълги и не много извити. Имат нужда от добро извиване, фиксиране, обем и удължаване, спиралата не трябва да ми се рони след няколко часа и задължително трябва да е достатъчно черна. Това са моите критерии за добра очна спирала.


първи слой outrageous curl mascara

втори слой outrageous curl mascara

Това са трите фази на моите мигли, не съм използвала извивачка за мигли.
Ефектът е прекрасен, достатъчно черна, извива и фиксира много добре и дава страхотна дължина и обем още с първото нанасяне.
Според мен, единствения проблем който може да изникне, е че по четчицата полепва твърде много продукт и трябва или да се почисти преди да се гримирате или да си поиграете с нанасянето, дистрибуирайки много внимателно продукта, този вид спирала не съхне бързо и имате пред остатъчно време да я нанесете добре.
Към края на деня  започва малко да се рони, което е напълно нормално имайки в предвид дължината която придава, но ако внимавате няма да имате проблеми.
Трябва да се внимава малко повече и след нанасянето защото като казах не съхне бързо и изисква повече време.
Отстранява се бързо, поставяйки върху памучно дискче мицеларна вода или тоалетно млеко, задържайки върху окото за няколко секунди и отстаняваки внимателно, но цапа доста....ето просто няма пълно щастие :D


Най-вероятно ми се е паднала дефектна конфекция, както виждате четчицата е закривена, а този тип е с права четчица, но както и да е, върши без проблемно своята работа!


Според мен продуктът си заслужава вниманието!
Конфекцията е 15мл. което не е никак лошо, четчицата е силиконова с много къси бодлички и подвижна главичка, което позволява да достигнете много добре до всички точки на миглите.
Консистенцията е много черна, не е нито гъста нито течна, според мен е идеална.
Цената в Еропа на тази спирала е около 18,60е но ако притежавате карта Sephora можете пре спокойно да се се възполвате от честите 20% намаления които изпращат ако сте регистрирани на техният сайт.


Какво е вашето мнение, изполвали ли Sephora outrageous curl mascara? Имате ли намерение да я изпробвате? Имате ли други марки спирали да ми препоръчате?
Ще ми бъде много приятно да размениме мнения и опит!


Това е от мен, надявам се да съм ви била полезна!
Коментирайте или харесайте!





Няма коментари:

Публикуване на коментар